• برابر با : Thursday - 24 October - 2024
کل اخبار 1627
0

نفت امیدیه-قشقایی شیراز/ قشقایی بدون سرمربی

  • کد خبر : 5040
  • 15 شهریور 1395 - 11:05
نفت امیدیه-قشقایی شیراز/ قشقایی بدون سرمربی

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی سردار جنوب،نفت امیدیه یکی ازتیم های متحول وبابرنامه که چندسالی است بابرنامه ولی آهسته کارخودرابدون حاشیه انجام میدهد این فصل با به خدمت گرفتن بازیکنان مطرح وسرمربی مطرح خود داریوش هرمزی(این مربی سابقه مربیگری درشیراز رادارد )خودرا  به عنوان یکی از مدعیان صعود به شمار آورده است. به گزارش سردار جنوب و […]

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی سردار جنوب،نفت امیدیه یکی ازتیم های متحول وبابرنامه که چندسالی است بابرنامه ولی آهسته کارخودرابدون حاشیه انجام میدهد این فصل با به خدمت گرفتن بازیکنان مطرح وسرمربی مطرح خود داریوش هرمزی(این مربی سابقه مربیگری درشیراز رادارد )خودرا  به عنوان یکی از مدعیان صعود به شمار آورده است.

به گزارش سردار جنوب و به نقل از فرتاک ورزشی،طرف مقابل تیم قشقایی شیراز قرار دارد که با توجه به بازی نخست این تیم در مقابل برق شیراز و همچنین حمایت های همیشگی هوادارانش باید قشقایی ها را از مدعیان دانست هرچند که تا پایان لیگ راه بسیاری باقی است.قشقایی که برای چندهفته جلیل دوران سرمربی خودرابدلیل حضور درتیم ملی فوتسال همراه ندارد سکان هدایت رابه اصغر اکبری مربی نام اشناکشورمان قرارداده است.

قشقایی که با انگیزه بسیار دراین بازی گرم میگذارد امیدوار است با قدرت بازیسازی مهدی شیری ،جواد کشتکار وگلزنی جوادزارع ،خادم دراین بازی نمابش جالبی را به نمایش بگذارد.

بازی دوتیم قشقایی شیراز و نفت امیدیه امروز دوشنبه ۱۵ شهریور و از ساعت ۱۷ در استادیوم امیدیه برگزار خواهد شد.

مشاهده خبر...
شکست قشقایی در خانه
لینک کوتاه : https://www.sardarjonoub.ir/?p=5040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1
  1. به امید موفقیت تیم فوتبال قشقایی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.