- پایگاه خبری،تحلیلی سردار جنوب - https://www.sardarjonoub.ir -

همه در انتظار تقابل مایلی کهن و قلعه نویی و البته قشقایی! (نمودار)

جام حذفی فوتبال کشور در بسیاری اوقات می تواند جذابیت های لیگ برتر فوتبال را داشته باشد. مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها فردا برگزار می شود. در این مرحله مسابقات حساسی برگزار می شود که برخی از آنها جذابیت هایش از لیگ برتر بیشتر است، به خصوص جایی که قرار است تراکتورسازی با امیر قلعه نویی مقابل ملوان و محمد مایلی کهن قرار بگیرد!

قشقایی شیراز هم که در مرحله قبل در یک بازی به یادماندنی پرسپولیس را حذف کرده بود اینبار در برابر آینده سازان برق شیراز قرار می گیرد. پس از آن شگفتی بزرگ که هنوز هم حرفش زده می شوند هواداران قشقایی امیدوارند تیمشان باز هم قدم بزرگی در جام حذفی بردارد.

در دیگر حساس و بسیار دیدنی تیم های تراکتورسازی و ملوان بندرانزلی مقابل یکدیگر قرار می گیرند. این یعنی تقابل امیر قلعه نویی با محمد مایلی کهن. از این دیدار، فقط یک تیم به مرحله بعدی می‌رود و این نبرد، می‌تواند جذاب‌ترین دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی باشد؛ به خصوص که کری‌خوانی بین هواداران دو تیم نیز همیشه داغ است.

یکی دیگر از مسابقات جام حذفی بین ماشین سازی تبریز و خونه به خونه آمل برگزار می شود. حساسیت این مسابقه از این جهت است که اگر ماشین سازی ببازد با توجه به نتایج ضعیفی که این تیم در لیگ برتر گرفته احتمالا رسول خطیبی از سمت سرمربی گری اخراج خواهد شد.

نفت امیدیه با شهرداری ماهشهر مسابقه می دهد و پیکان با آلومینیوم اراک که حساسیت کمتری دارد. سایپا دیگر تیم لیگ برتری هم مقابل بادران قرار میگیرد. اما یکی دیگر از مسابقات بسیار مهم این مرحله تقابل استقلال با مس کرمان است. رقیب آبی‌پوشان، مس کرمان است. تیمی که سابقاً در لیگ برتر، گربه سیاه آبی‌ها بود و حتی سه فصل قبل در تهران، این تیم را از جام حذفی کنار زد. استقلال را در این بازی، با بالاترین میزان شانس جهت برتری خواهیم دید و مطمئناً شاگردان منصور ابراهیم‌زاده نیز حداقل برای این رقابت، تیمی دست و پا بسته نیستند.

مشاهده خبر...
گزارش تصویری از نمایشگاه طراحی آنالیز چهره های برجسته قشقایی

اسامی تیم های میزبان ابتدا آمده است:

* استقلال- مس کرمان ساعت: ۱۶:۳۵

* ملوان انزلی – تراکتورسازی تبریز ساعت: ۱۴

* قشقایی شیراز – آینده سازان برق نوین شیراز ساعت: ۱۴

* پیکان – آلومینیوم اراک ساعت: ۱۵:۳۰

*سایپا – بادران ساعت: ۱۵