• برابر با : Thursday - 24 October - 2024
کل اخبار 1627
9

برپایی نمایشگاه صنایع دستی قشقایی در دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز

  • کد خبر : 4033
  • 14 اردیبهشت 1395 - 8:40
برپایی نمایشگاه صنایع دستی قشقایی در دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی جمعیت جوانان قشقایی،به مناسبت هفته معلم نمایشگاه صنایع دستی قشقایی به همت انجمن دانشجویان قشقایی در دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز برگزار گردید. به گزارش سردار جنوب،غرفه ی صنایع دستی و محصولات فرهنگی قوم قشقایی به همت انجمن دانشجویان قشقایی در دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز (تربیت معلم سابق آباریک) با […]

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی جمعیت جوانان قشقایی،به مناسبت هفته معلم نمایشگاه صنایع دستی قشقایی به همت انجمن دانشجویان قشقایی در دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز برگزار گردید.

به گزارش سردار جنوب،غرفه ی صنایع دستی و محصولات فرهنگی قوم قشقایی به همت انجمن دانشجویان قشقایی در دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز (تربیت معلم سابق آباریک) با هدف ترویج آداب و رسوم قوم قشقایی برگزار گردید.همچنین با توجه به مصادف شدن این نمایشگاه با هفته معلم مراسم بزرگداشت استاد محمد بهمن بیگی بنیانگذار آموزش عشایر کشور نیز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش فارس،مسئولین و دانشجویان برگزار شد.

در ادامه تصاویر زیبای این نمایشگاه صنایع دستی و فرهنگی قشقایی را که به همت جوانان دانشجوی قشقایی برپا گردیده است را میتوانید مشاهده فرمایید.

مشاهده خبر...
راه‌یافتگان اولین دوره نمایشنامه‌خوانی در تماشاخانه جوانمرد
لینک کوتاه : https://www.sardarjonoub.ir/?p=4033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1
  1. آفرین این رنگ واین پرچم (بایداق )قشقایی است برای حفظ آن باید تیم قشقایی نماد آن را بر روی لباسهای خود داشته باشد تا اقوام همسایه نتوانند این نماد را از قشقایها بگیرند خواهشمندیم اطلاع رسانی کنید تا تیم محبوب قشقایی این پرچم را بر روی پیراهن خود داشته باشند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.