• برابر با : Thursday - 24 October - 2024
کل اخبار 1627
0

قشقایی شیراز، میزبان پرسپولیس در جام حذفی شد

  • کد خبر : 5071
  • 29 شهریور 1395 - 22:13
قشقایی شیراز، میزبان پرسپولیس در جام حذفی شد

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی سردار جنوب،مراسم قرعه کشی مرحله یک سی و دوم جام حذفی با حضور غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات، سعید فتاحی مسئول مسابقات لیگ برتر و نمایندگان باشگاه ها امروز برگزار شد و در نتیجه پرسپولیس تهران جهت رویارویی با قشقایی به شیراز خواهد آمد. به گزارش سردار جنوب،در مراسم قرعه کشی […]

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی سردار جنوب،مراسم قرعه کشی مرحله یک سی و دوم جام حذفی با حضور غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات، سعید فتاحی مسئول مسابقات لیگ برتر و نمایندگان باشگاه ها امروز برگزار شد و در نتیجه پرسپولیس تهران جهت رویارویی با قشقایی به شیراز خواهد آمد.

به گزارش سردار جنوب،در مراسم قرعه کشی انجام شده تیم های لیگ برتری از مرحله یک سی و دوم وارد مسابقات جام حذفی می شوند و باید با حریفان کم شناخته تر خود بازی کنند. این در حالی است که استقلال و پرسپولیس با تیم های ملوان نوین و قشقایی شیراز دیدار می کنند.

محمود خوردبین در پایان قرعه‌کشی مرحله سوم جام حذفی اظهار داشت: اگر همه تیم‌ها بازی کنند، ما هم باید ببینیم وضعیت چطور خواهد بود. نظر شخصی من این است که بدون بازیکنان ملی‌پوش‌مان بازی نکنیم.

وی ادامه داد: به هر حال باید با سرمربی تیم‌مان صحبت کنیم و به یک جمع‌بندی در این مورد برسیم و ببینیم کدام انتخاب برای پرسپولیس بهتر است.

در حال حاضر تیم پرسپولیس با ۶ بازی و ۱۲ امتیاز در رده دوم لیگ برتر و تیم قشقایی با ۳ بازی و ۲ امتیاز در رده دهم گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارند.

برنامه کامل بازی های تیم های لیگ برتری در حذفی به شرح ذیل است:

پرسپولیسقشقایی شیراز –> 8 مهر – ورزشگاه حافظیه
استقلال- ملوان نوین
تراکتورسازی- فولاد یاسوج
صنعت نفت آبادان- شهرداری تبریز
ماشین سازی- اتحاد اردکان
سپاهان –صدرمشهد
پدیده- نوژن البرز
استقلال خوزستان- نفت  گاز گچساران
صبای قم- آبیک قزوین
سیاه جامگان- شهرداری ماهشهر
سایپای تهران- بادران تهران
ذوب آهن- شهرداری بوشهر
فولاد خوزستان- عقاب تبریز
نفت تهران- مهرگان دره شهر
گسترش فولاد- شهرداری اراک
پیکان- هف سمنان

مشاهده خبر...
اجازه نمی‌دهیم هرزه‌نگاران به نوامیس‌مان توهین کنند/ صدای نفاق از گلویِ کسانی بیرون می‌آید که با انگلیس پیوند عمیقی دارند
لینک کوتاه : https://www.sardarjonoub.ir/?p=5071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.