• برابر با : Thursday - 24 October - 2024
کل اخبار 1627
1

قشقایی شیراز در یک قدمی قهرمانی

  • کد خبر : 4290
  • 04 خرداد 1395 - 23:54
قشقایی شیراز در یک قدمی قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی جمعیت جوانان قشقایی،تیم فوتبال قشقایی شیراز رقیب خود،ملی حفاری اهواز را با نتیجه ۲-۰ شکست داده و قدمی دیگر به قهرمانی نزیکتر شد. عصرگاه سه شنبه ۴خرداد ۹۵ دو تیم قشقایی شیراز و ملی حفاری اهواز در قالب رقابت های لیگ دسته سه کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم […]

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی جمعیت جوانان قشقایی،تیم فوتبال قشقایی شیراز رقیب خود،ملی حفاری اهواز را با نتیجه ۲-۰ شکست داده و قدمی دیگر به قهرمانی نزیکتر شد.


عصرگاه سه شنبه ۴خرداد ۹۵ دو تیم قشقایی شیراز و ملی حفاری اهواز در قالب رقابت های لیگ دسته سه کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند .
تیم قشقایی که برای باقی ماندن در صدر جدول و کورس قهرمانی به ۳ امتیاز حساس این بازی نیاز داشت با دو تغییر نسبت به بازی قبل و نداشتن دروازه بان اصلی خود( علی اسدی )به علت محرومیت ، در مقابل تیم اهوازی صف آرایی کرد .
هر دو تیم دقایق اولیه بازی ، بازی را با حفظ توپ و پاس های کوتاه به ارزیابی هم پرداختند .
تیم قشقایی رفته رفته نبض بازی را در دست گرفته و چندین خطر جدی را بر روی دروازه حریف ایجاد کرد و نشان داد امروز برای برد به میدان آمده است .حملات تیم قشقایی مربی حریف را مجبور به تعویض زودهنگام در دقیقه ۳۵ بازی نمود ولی این تعویض تاکتیکی سودی نبخشیده و به دنبال اشتباه مدافع حریف یک پنالتی نصیب تیم قشقایی گردید که مهدی شیری بازیکن شماره ۷ این تیم در دقیقه ۳۷بازی آن توانست پنالتی را تبدیل به گل اول نموده و تیم قشقایی را ۱ بر ۰ از حریف پیش بیاندازد.
بعد از به ثمر رسیدن گل،تیم قشقایی تا پایان نیمه اول با حفظ توپ میدان داری کرد.در نیمه دوم مربی تیم قشقایی که با استحکام خط میانی خود نفوذ از جناح چپ تیم حریف را در دستور کار خود قرار داده بود ، تاکتیک خود را بر حریف دیکته کرده و توانست موقعیت های خطرناکی را ایجاد کند حتی در دقیقه ۶۵ بازی به گل رسید ولی توسط داور افساید اعلام شد و هادی خادم به خاطر بی توجهی به سوت داور کارت زرد گرفت.
تیم اهوازی هم در این دقایق به حملات پراکنده دست زده ولی تمامی توپ های آنها توسط سامان فرجام دروازه بان قشقایی که در این روز بسیار عالی ظاهر شد دفع گردید .
در دقیقه ۸۰بازی گل دوم قشقایی شکل گرفت .ضربه آزاد تیم حفاری توسط سامان فرجام دفع گردیده و تبدیل به ضد حمله شد.توپ خیلی سریع به سمت چپ ارسال و در پشت محوطه جریمه به هادی خادم مهاجم گل زن تیم قشقایی رسید که پس از جا گذاشتن مدافع مستقیم خود با ضربه ای دقیق دروازه حریف را فرو ریخت .تیم حفاری در دقایق باقی مانده بازی حملاتی بر روی دوازه قشقایی انجام داد که بی نتیجه بود حتی تعویض های هجومی دقایق ۸۰ و ۸۵ مربی این تیم هم سودی نداشت ..در دقایق پایانی بازی به خشونت کشیده شده و علی حسینی بازیکن تعویضی تیم قشقایی از داور اخطار گرفت حسین جلالی دیگر بازیکن تعویضی تیم قشقایی بود .این دو بازیکن هم بسیار متعصب و جنگنده ظاهر شدند .در این روز تیم قشقایی بسیار فکورانه و منسجم فوتبال بازی میکرد و در تمام خطوط هماهنگ بود.

مشاهده خبر...
دیدار دانش‌آموزان یک‌ دبستان بعد از ۵۵ سال+تصاویر

سفیدگری بازیکن شماره ۱۲ تیم قشقایی نیز که برای اولین بار در ترکیب قرار گرفته بود خیلی خوب با تیم هماهنگ گردیده و به استحکام دفاعی تیم کمک کرد . نکنه قابل اشاره در این روز حضور پرشور تماشاگران متعصب و هوادار تیم قشقایی بود که تمام ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داده بود ..تعدادی از هواداران با عکس سردار حماسه جنوب صولت الدوله قشقایی حضور پیدا کرده بودند که نشان از عشق و علاقه جوانان قشقایی به مفاخرو حماسه سازان ایلشان میباشد. این هواداران متعصب ۹۰ دقیقه بی وقفه تیم خود را تشویق کردند .
گفتنی است حضور آقایان علی کاظمی مسول کانون هواداران ،رضا حیدری ،یوسف احمدی ،محمد علی کرمی به عنوان لیدر و هماهنگ کردن و انسجام دادن به تماشاگران بسیار تاثیر گذار و چشمگیر بود .

خبرنگار: همت کاظمی

لینک کوتاه : https://www.sardarjonoub.ir/?p=4290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3
  1. سلام
    لطفاً عکسی بذارید که نشانگر تعداد انبوه تماشاگران باشد

  2. ممنون از سایت تتون واقعا عالی اطلاع رسانی میکنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.