• برابر با : Thursday - 24 October - 2024
کل اخبار 1627
4

قشقایی و فجرسپاسی در ائلکاکو به مصاف هم می‌روند

  • کد خبر : 7926
  • 23 شهریور 1398 - 10:22
قشقایی و فجرسپاسی در ائلکاکو به مصاف هم می‌روند

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی سردار جنوب ،دیدار تیم‌های قشقایی و فجر شهید سپاسی شیراز در شهرآورد لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران می‌تواند از جذابیت های زیادی برخوردار باشد چرا که هر ۲ تیم در شرایط خوبی به سر می‌برند. این بازی به میزبانی تیم قشقایی شیراز، یکشنبه بیست و چهارم شهریورماه جاری و از […]

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی سردار جنوب ،دیدار تیم‌های قشقایی و فجر شهید سپاسی شیراز در شهرآورد لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران می‌تواند از جذابیت های زیادی برخوردار باشد چرا که هر ۲ تیم در شرایط خوبی به سر می‌برند.

این بازی به میزبانی تیم قشقایی شیراز، یکشنبه بیست و چهارم شهریورماه جاری و از هفته پنجم مسابقات فوتبال دسته یک کشور ( جام آزادگان ) در ساعت ۳۰ /۱۶ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

آخرین دیداری که این ۲ تیم همشهری با هم بازی کردند مربوط به سال ۹۷ است  که این شهرآورد را فجریها با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود تمام کردند.

هم اینک در جدول رده بندی تیم فجر با ۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و تیم قشقایی هم با چهار امتیاز یازدهم است اما این دلیل نمی شود که شاگردان رضا عنایتی سرمربی تیم قشقایی با این شرایطی که در جدول دارند از پیش بازنده باشند چرا که ملاک بُرد در دربی ها شرایط روحی و روانی تیمهاست.

مربیان با تجربه این ۲ تیم از شرایط حساس دربی آگاه هستند و می دانند ملاک موفقیت در این بازی آمادگی روحی و روانی بازیکنان است.

تیم قشقایی این فصل لیگ دسته یک را خوب آغاز کرد و توانست از ۲ بازی چهار امتیاز از تیم‌های مدعی کسب کند اما این تیم در هفته‌های سوم و چهارم شکست خورد و به رده یازده جدول رفت و برای اینکه به باخت عادت نکند راهی به جز بردن بازی شهرآورد را ندارد.

رضا عنایتی و داود مهابادی سرمربیان تیمهای شیرازی  نیاز به برد در این بازی را دارند، فجریها برای رسیدن به رده نخست جدول و قشقاییها هم برای بازگشت به بالای جدول تهاجمی بازی خواهند کرد چرا که مساوی برای هیچ کدام از تیم ها دردی را دوا نخواهد کرد.

مشاهده خبر...
ارتقای آتش نشانی دوگنبدان به سازمان

نماینده ایل قشقایی در این فصل تیمشان را خوب بسته اند و در ۲دیدار هم که واگذار کردند با بدشانسی و اشتباهات داوری همراه بوده است.

با این حال تا پایان مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۳۰ بازی باقی مانده و هر ۲ تیم فرصت آن را دارند که به عنوان مدعی ظاهر شوند چرا که هنوز چیزی را از دست نداده اند.

همه نگاه های تیم قشقایی در این  بازی به ساق های محمد غلامی بازیکن گلزن و کهنه کار این تیم دوخته شده و تیم فجر هم به گلزنی بابا محمدی امید دارد تا این بازی را به سود خود تمام کنند.

هر۲ تیم شیرازی به مانند سالهای گذشته با مشکل مالی مواجه هستند و انتظار دارند از سوی مسئولان استان، هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان مورد حمایت قرار گیرند اگرچه تاکنون نیز مبلغی به آنها کمک شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.sardarjonoub.ir/?p=7926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.