• برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
کل اخبار 1627
0

مهدی شیری: به خاطر قوم قشقایی پرسپولیس را می‌بریم

  • کد خبر : 5143
  • 08 مهر 1395 - 11:43
مهدی شیری: به خاطر قوم قشقایی پرسپولیس را می‌بریم

به گزارش سردار جنوب و به نقل از روزنامه جام جم،مهدی شیری ۳۸ ساله است، اما هنوز هم دارد فوتبال بازی می‌کند. او که روز جمعه باید مقابل تیم سابقش به میدان برود، حال و هوای خاص خودش را دارد. مهدی یک جورهایی خوشحال است که روبه روی پرسپولیس قرار می‌گیرند. شیری کاپیتان تیم قشقایی […]

به گزارش سردار جنوب و به نقل از روزنامه جام جم،مهدی شیری ۳۸ ساله است، اما هنوز هم دارد فوتبال بازی می‌کند. او که روز جمعه باید مقابل تیم سابقش به میدان برود، حال و هوای خاص خودش را دارد. مهدی یک جورهایی خوشحال است که روبه روی پرسپولیس قرار می‌گیرند. شیری کاپیتان تیم قشقایی است.

او می‌گوید ۳۸ ساله است، اما دلش جوان است و هنوز هم می‌تواند فوتبال بازی کند. شیری درباره رویارویی با پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس همیشه یکی از تیم‌های خوب ایران بوده است. آنها یکی دو سالی هم هست که در بهترین شرایط خودشان قرار دارند. با این حال ما در خانه بازی می‌کنیم و اصلا حریف دست و پا بسته‌ای برای این تیم نیستیم. باید مقابل هوادارانمان از حیثیتمان دفاع کنیم. قوم قشقایی پشت تیم ما هستند و ما را حمایت می‌کنند. برای این که آنها را خوشحال کنیم، باید پرسپولیس را شکست بدهیم.

او که خودش هم قرار است در ترکیب قشقایی به میدان برود،‌ می‌گوید اگر به پرسپولیس گل بزند،‌ خوشحالی نمی‌کند: تیم سابقم است و اگر گل بزنم، هرگز خوشحالی نمی‌کنم.البته بیشتر دوست دارم تیم موفق باشد تا این که من گل بزنم.

او گریزی به قبل می‌زند و خاطره بازی‌هایش در پرسپولیس را مرور می‌کند: من شاگرد علی دایی بودم. آن پرسپولیس آخرین تیمی بود که در لیگ برتر برایش بازی کردم. از لیگ برتر جدا شدم و آمدم شیراز. البته می‌توانستم در لیگ برتر بازی کنم، اما دوست نداشتم این بازی کردن به هر قیمتی باشد. یکی از دوستان ما تیم قشقایی را تاسیس کرد و توانستیم تیم را از لیگ سه به لیگ دو بیاوریم. برنامه‌های زیادی برای این تیم داریم و شاید روزی این تیم را در لیگ برتر دیدید.

او در پایان با پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر می‌گوید: نظر من این است که پرسپولیس با اختلاف امتیاز قهرمان لیگ برتر می‌شود. آنها تیم خوبی دارند و همین طور کادر فنی خوب. بعد از پرسپولیس هم تراکتورسازی و استقلال از شانس‌های اصلی قهرمانی هستند.

مشاهده خبر...
آغاز کوچ ایل قشقایی سمیرم
لینک کوتاه : https://www.sardarjonoub.ir/?p=5143

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.