• برابر با : Thursday - 24 October - 2024
کل اخبار 1627
1

نیسان قشقایی تبدیل به کنترلر PS4 می‌شود

  • کد خبر : 2472
  • 28 آبان 1394 - 8:32
نیسان قشقایی تبدیل به کنترلر PS4 می‌شود

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی جمعیت جوانان قشقایی و به نقل از مجله دیجی کالا – امیرحسین میرزایی: سه شرکت نیسان، کونامی و سونی با همکاری یکدیگر یک «قشقایی» (Qashqai) را به کنترلر پلی‌استیشن۴ تبدیل کرده‌اند. البته قرار نیست با این شاسی‌بلند نیسان گرن توریسمو یا Driveclub بازی کرد. کونامی و نیسان این خودرو را برای […]

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی جمعیت جوانان قشقایی و به نقل از مجله دیجی کالا – امیرحسین میرزایی: سه شرکت نیسان، کونامی و سونی با همکاری یکدیگر یک «قشقایی» (Qashqai) را به کنترلر پلی‌استیشن۴ تبدیل کرده‌اند. البته قرار نیست با این شاسی‌بلند نیسان گرن توریسمو یا Driveclub بازی کرد. کونامی و نیسان این خودرو را برای بازی کردن Pro Evolution Soccer 2016 دستکاری کرده‌اند.

704777_127

کنترل PES امسال با قشقایی نیسان، اینگونه است:

با استفاده از پدال ترمز می‌توان توپ را پاس داد و با استفاده از پدال گاز شوت کرد. کنترل بازیکن هم با استفاده از فرمان انجام می‌شود. اهرم برف‌پاک‌کن برای فرستادن پاس بلند استفاده می‌شود و کلید دریافت تماس‌ها هم برای دویدن بازیکن است. اهرم چراغ راهنما هم برای بالا و پایین رفتن است.

نکته‌ی جالب این است که با فرستادن یک پاس بلند، برف پاک‌کن همانطور که باید شروع به کار می‌کند. یا اگر بخواهید بازیکن را بالا و پایین کنید، باید صدای هشدار چراغ راهنما را هم بشنوید. البته با فشردن پدال گاز ماشین تکان نمی‌خورد و سر جای‌اش ایستاده است.

جالب است بدانید استفاده از کنترلرهای عجیب و غریب برای بازی کردن چیز جدیدی نیست. همین حالا می‌توانید در یوتیوب سرچی بکنید و بازی کردن «ارواح تاریک» با یک کنترلر گیتار هیرو یا راک‌بند را ببینید. بازی‌کننده‌ها حتی با درام راک بند هم دارک سولز بازی کرده‌اند!

مشاهده خبر...
بازگشایی تالار قشقایی (عکس)
لینک کوتاه : https://www.sardarjonoub.ir/?p=2472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.