• برابر با : Thursday - 24 October - 2024
کل اخبار 1627
2

وطن دوستی و غیرت قشقایی ها ستودنی است

  • کد خبر : 3335
  • 12 بهمن 1394 - 21:53
وطن دوستی و غیرت  قشقایی ها ستودنی است

فرماندار جم گفت: وطن دوستی و غیرت  قشقایی ها ستودنی است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جمعیت جوانان قشقایی به نقل از روابط عمومی فرمانداری جم، فتح‌الله نوروزی در جشن بزرگ ایل قشقایی در جم که با عنوان ” جشن در جشن؛ فجر انقلاب، فجر برجام” برگزار شد با اشاره به نقش خانواده بزرگ قشقایی […]

فرماندار جم گفت: وطن دوستی و غیرت  قشقایی ها ستودنی است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جمعیت جوانان قشقایی به نقل از روابط عمومی فرمانداری جم، فتح‌الله نوروزی در جشن بزرگ ایل قشقایی در جم که با عنوان ” جشن در جشن؛ فجر انقلاب، فجر برجام” برگزار شد با اشاره به نقش خانواده بزرگ قشقایی در حماسه ۲۴ خرداد ماه ۹۲ تاکید کرد: با اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی، یکی از وعده‌های مهم رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی محقق شد.

وی در این جشن با ستایش وطن دوستی غیرت مدارانه ایل قشقایی تصریح کرد: نقش ایل قشقایی در دفاع از کیان و مرز و بوم ایران اسلامی زبانزد همگان است و همه باید این قدردان این غیورمردی باشند.

نوروزی اجرایی شدن برجام را تحقق عملی شعار همدلی و همزبانی ملت و دولت دانست و افزود: با هدایت‌های مشفقانه رهبری معظم انقلاب و حمایت‌های ریاست محترم جمهور و عملکرد خوب تیم هسته‌ای، ایران اسلامی بار دیگر یکی از موانع سخت در مسیر توسعه را از پیش رو برداشت و اکنون فرصت برای پیشرفت، بیش از گذشته فراهم شده است.

فرماندار جم انتخابات ۷ اسفند ماه را آزمون بزرگ دیگری پیش روی ملت بزرگ ایران دانست و تاکید کرد: لازمه برگزاری انتخابات باشکوه و پر شور، ایجاد فضای نشاط، امید و آرامش در جامعه است.

نوروزی طرح امید اجتماعی را از طرح‌های مهم استان در زمینه افزایش مشارکت و نشاط اجتماعی برشمرد و یادآور شد: این طرح زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و همه مسئولان باید در راستای افزایش نشاط و شادابی در جامعه تلاش کنند.

مشاهده خبر...
حسین کوشکی به قشقایی پیوست
لینک کوتاه : https://www.sardarjonoub.ir/?p=3335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.