• برابر با : Thursday - 24 October - 2024
کل اخبار 1627
0

کمبود نیروی انسانی، مشکل آموزش و پرورش عشایر فارس

  • کد خبر : 5688
  • 25 آبان 1395 - 11:18
کمبود نیروی انسانی، مشکل آموزش و پرورش عشایر فارس

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی سردار جنوب،علی عسکر نجفی درآیین تجلیل از ۶۰ نفر از آموزگاران برگزیده چند پایه عشایر فارس در شیراز افزود:آموزش و پرورش عشایری این استان به دلیل پراکندگی جمعیت زیر پوشش، وسیع ترین پوشش را در بین سایر اداره های فارس دارد و به همین سبب با مسائل و مشکلات خاصی نیز […]

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی سردار جنوب،علی عسکر نجفی درآیین تجلیل از ۶۰ نفر از آموزگاران برگزیده چند پایه عشایر فارس در شیراز افزود:آموزش و پرورش عشایری این استان به دلیل پراکندگی جمعیت زیر پوشش، وسیع ترین پوشش را در بین سایر اداره های فارس دارد و به همین سبب با مسائل و مشکلات خاصی نیز مواجه است که یکی از این مشکلات، کمبود نیروی انسانی است.

index

علی عسکر نجفی با اشاره به اینکه هم اینک آموزش و پرورش عشایری فارس دارای ۱۰ هزار دانش آموز و یک هزار و ۱۰۰ نفر نیروی انسانی است، اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد کلاس های این حوزه به صورت چند پایه اداره می شود و به همین دلیل دارای شرایط خاص و نیازمند این است که مسئولان ذی ربط به آن توجه ویژه داشته باشند.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری ۱۰۰ آموزگار ابتدایی به آموزش و پرورش عشایری تخصیص داده شد که می تواند بخشی از مشکلات این حوزه را کاهش دهد.
نجفی گفت: همچنین آموزش و پرورش عشایر فارس دارای ۲۱ مرکز شبانه روزی است که افزون بر چهار هزار دانش آموز عشایر را زیر پوشش خود قرار داده است و تقویت این مراکز یکی از اولویت های اصلی ماست.
رئیس آموزش و پرورش عشایر فارس، کار معلمان عشایر را دشوار و ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: معلمان عشایر آماده خدمت به آینده سازان کشور در سخت ترین شرایط هستند و می کوشند تا با تربیت نسلی توانمند، خدمت شایسته ای به جامعه عشایری این استان کنند که این همت و تلاش قابل تقدیر است.
نجفی اضافه کرد: با تلاش معلمان، آموزش و پرورش عشایر استان فارس در سال ۹۴ در بین ۲۲ استان، رتبه نخست کشور را کسب کرد.
او گفت: همچنین پارسال، بخش آموزش متوسطه آموزش و پرورش عشایر فارس در زمره چهار اداره برتر این استان معرفی شد.

مشاهده خبر...
دومین شب‌ شعر آئینی غدیر قشقایی برگزار می‌شود/ ذبح و توزیع گوسفند قربانی میان نیازمندان
لینک کوتاه : https://www.sardarjonoub.ir/?p=5688

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.