• برابر با : Thursday - 24 October - 2024
کل اخبار 1627
1
علی قشقایی مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران

هدف دولت، برگردان کشور به ریل توسعه و پیشرفت است

  • کد خبر : 12574
  • 09 شهریور 1401 - 10:10
هدف دولت، برگردان کشور به ریل توسعه و پیشرفت است

مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه رسانه های ضد انقلاب به دنبال سنگ زدن به قطار پرشتاب اوج گرفته این نظام هستند گفت: هدف گذاری دولت فعلی برگردان کشور به ریل توسعه و پیشرفت است.

 علی قشقایی مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران شامگاه دوشنبه در مراسم گرامی داشت شهدای شهریور ماه که شب گذشته در محوطه مسجد جامع شهر ورامین برگزار شد، اظهار کرد: اثر گذاری دولت اسطوره شهیدان رجایی و باهنر چنان بود که هنوز نوشته ها و سخنان این بزرگواران می‌تواند چراغ راه و تعیین کننده مسیر برای هر دولتی باشد و به سبب عمل به این دستورات و رهبری پیامبر گونه امامین انقلاب امروز پس از چهل و سه سال، انقلاب اسلامی در بلندترین جایگاه خود در غرب آسیا ایستاده است.

وی هدف گذاری دولت فعلی را برگردان کشور به ریل توسعه و پیشرفت دانست و گفت: رئیس جمهور و دولت در میان مردم هستند و بسیاری از مشکلات عمیق و ریشه ای را حل کرده اند.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران افزود: مردم از این دولت صحنه هایی را می‌ببیند که در سال‌های اخیر کمتر دیده بودند و این دولت مردم را به این باور رسانده اند که برای کارهای بزرگ و برای حل مشکلات و مقابله با دشمن به خود مردم احتیاج هست.

قشقایی بیان کرد: در دولت فعلی مناصب مختلف پاک دست ترین افراد به کار گمارده شده است و جوانان دهه شصت و هفتاد مقدمه ای برای آوردن مردم به میدان شده اند، هدف گذاری آینده دولت به صحنه آوردن مردم است و بنا بر این موضوع است که مردم همه چیز را از خودشان بدانند و مانند جنگ تحمیلی همه چیز را خودشان اداره کنند.

مشاهده خبر...
نیسان قشقایی و ایکس تریل کانسپت +تصاویر

وی گفت: از جلوه های مهم این دولت که خلق شد، صحنه های سیل اخیر در استان تهران بود که همراهی جریان حاکمیت با خود مردم در حل مشکلات به عینه دیده می‌شد و تمام حاکمیت در یک روستا جمع شدند و تمام قامت جلوه خدمت مردم به صحنه در آمد.

مشاور استاندار تهران افزود: صحنه اربعین حسینی جلوه حضور مردم در کنار حاکمیت است و این صحنه باید در همه رویدادها و جریانات تداعی و جاری و ساری شود.

قشقایی رئیس جمهور را مردمی و از بدنه خود مردم دانست و عنوان کرد: مردم امروز بدون لکنت زبان از رئیس جمهور درخواست خود را بیان می‌کنند و دولتمردان افتخار می‌کنند که خاک پای مردم هستند، رسانه های ضد انقلاب به دنبال سنگ زدن به قطار پرشتاب اوج گرفته این نظام هستند و پس از جراحی اقتصادی که امسال شکل گرفت این‌ها آرزو داشتند که مردم مانند گذشته دست به تحرکاتی بزنند اما با دیدن سیر حرکت رئیس جمهور در خدمت رسانی و صداقت  خود مردم جواب خواب های ننگین آنها را دادند.

وی در پایان گفت: همانطور که انقلاب با حضور مردم شکل گرفت برای اینکه ظهور امام زمان(عج) رقم بخورد مردم باز هم خودشان به میدان بیایند تا مقدمات ظهور شکل گیرد.

لینک کوتاه : https://www.sardarjonoub.ir/?p=12574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.