• برابر با : Thursday - 24 October - 2024
کل اخبار 1627
1

پیام تبریک دبیر جمعیت جوانان قشقایی به مناسبت تحویل سال نو

  • کد خبر : 3886
  • 01 فروردین 1395 - 2:17
پیام تبریک دبیر جمعیت جوانان قشقایی به مناسبت تحویل سال نو

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی جمعیت جوانان قشقایی،وحید رستمی دبیر جمعیت جوان قشقایی در طی پیامی پیشاپیش تحویل سال نو را به جامعه قشقایی،الالخصوص جوانان غیور و متعهد قشقایی تبریک گفته و آرزوی سالی سرشار از برکت،معنویت و اتحاد برای قوم قشقایی کرد. به گزارش سردار جنوب،متن پیام دبیر جمعیت جوانان قشقایی بدین شرح است. ———————– […]

به گزارش پایگاه خبری،تحلیلی جمعیت جوانان قشقایی،وحید رستمی دبیر جمعیت جوان قشقایی در طی پیامی پیشاپیش تحویل سال نو را به جامعه قشقایی،الالخصوص جوانان غیور و متعهد قشقایی تبریک گفته و آرزوی سالی سرشار از برکت،معنویت و اتحاد برای قوم قشقایی کرد.

به گزارش سردار جنوب،متن پیام دبیر جمعیت جوانان قشقایی بدین شرح است.

———————–

بسمه تعالی

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

باز عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان خندان و شتابان به استقبال بهار می روند تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند و آنگه سر مست و با وجد و نشاط و با رقص و پایکوبی با ترنم این سرود طرب انگیز نوروز،جشن شکوفه ها را برگذار نمایند و بازگرمای ملایم و فرحبخش روزهای آفتابی بهاردر باغ و راغ و کشتزارها به سبزه وگلها ودرختان بشارت می دهد تا از خواب سنگین زمستان بیدار شوند و روح تازه بخود گیرند و آنگاه این نوای جانبخش را ساز بدارند.

سال ۱۳۹۴ با تمامی شادی ها و غم و اندوه های کوچک و بزرگی که برای قوم قشقایی داشت گذشت.از دست دادن بزرگانی چون زنده یاد نادری دره شوری،بهلولی قشقایی،محمودخان اسکندری،جهانگیر شهبازی و اخیرا استاد کیامرث کیانی، از اتفاقاتی بود که دل جامعه قشقایی را به درد آورد.ازاتفاقات شیرین سال ۹۴ که نوید روزهای خوب را در سالهای آینده می دهد نیز اتحاد مثال زدنی قوم همیشه شیعه قشقایی در تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین دهه فاطمیه می باشد که ان شاء الله در سال ۱۳۹۵ نیز شاهد بروز هر چه بیشتر این اتحاد ها در سایر مقوله های اجتماعی باشیم.

مشاهده خبر...
صدای پای عشایر در مراتع اصفهان

در سال ۱۳۹۴ در کنار کارهای فرهنگی سازمان جمعیت جوانان قشقایی که در راستای پاسداشت و نشر این فرهنگ غنی انجام شد،یکی از پروژه های موفقیت آمیز و بزرگ راه اندازی پایگاه خبری،تحلیلی جمعیت جوانان قشقایی(سردار جنوب) در اواخر تیر ماه بود که الحمدالله در طی ۷ ماه فعالیت مداوم و پر ثمر هیئت تحریریه،این سایت توانست خود را به عنوان یکی از وبسایت های موفق و تخصصی در عرصه نشر اخبار،مقالات و معرفی نفرات شاخص جامعه قشقایی معرفی نماید.این موفقیت حاصل تلاش و کمک برادران و خواهران عزیزی است که در این راه ما را یاری نمودند که به دلیل کثرت آنها از ذکر نام آنان در این متن عاجز می باشم.

و حال که به حلول سال نو و بهار پرطراوت،که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد نردیک می شویم،پیشاپیش تحویل سال نو را به تمامی جامعه قشقایی الالخصوص جوانان غیور و متعهد این قوم سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت،معنویت و اتحاد را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت می نمایم.

وحید رستمی،دبیر جمعیت جوانان قشقایی

۱/۱/۱۳۹۵ ، ۲:۳۰ بامداد

 

لینک کوتاه : https://www.sardarjonoub.ir/?p=3886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2
  1. ??????
    ☀?تاری ادینان ?☀

    ?☄آمد نوروز هم از بامداد آمدنش فرخ و فرخنده باد
    با استعانت از آفریدگار جهان ، و به انگیزه ی رستاخیز طبیعت ، فرا رسیدن بهاران
    شکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت است به حضور
    مهر ظهور (برادران وخواهران هم ایلی ) الاالخصوص خدمت برادر عزیز وارزشمندم اقای وحیدرستمی تبریک گفته ، از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات
    برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و
    شکوفایی ?قوم بزرگ قشقایی و دبیر جمعیت جوانان قشقایی ? مسالت می نمایم.

    امیدوارم در سال پیش رو درجهت رشدوبالندگی قوممان ¥چه از لحاظ فرهنگی ، چه از لحاظ اجتماعی وچه ازلحاظ سیاسی و…… ¥حماسه افرین باشیم. .همان گونه که درسال های قبل بزرگانمان وبرادران و خواهران قوممان حماسه افرینی کردند.
    ماباید دنباله رو باشیم درجهت :
    ☄حفظ زبان مادریمان
    ☄توسعه وحفظ صنایع دستی قشقایی
    ☄بالابردن دانش عمومی، اجتماعی جامعه قشقایی به خصوص عزیزان عشایر
    ☄حمایت همه جانبه و ایمانی از نهادها سازمانها موسسات ،گروه های فرهنگی بالاخص باشگاه فرهنگی ورزشی قشقایی ( تیم فوتبال قشقایی) , سازمان جمعیت جوانان قشقایی شیراز ، موسسه حکیم جهانگیرخان قشقایی شهرضا و…..
    ☄ تلاش برای حضور دربرنامه های صداوسیمای استانی وکشوری
    سپاس از بذل مهر یکایک عزیزانی که بنده ومطالب هرچند ضعیف من را همراهی نمودند…
    بدان امید و هزاران امید دیگر…
    به امید آتیه ای روشن برای قشقایی
    سراج الدین نره ئی دره شوری
    ۹۵/۱/۱
    ➖▪➖▪➖▪➖
    Serajnareie4470@gmail.com
    ? ۰۹۱۷۸۴۹۸۰۴۴
    ₩⛱ ۰۹۳۳۸۴۹۸۰۴۴
    ??????

  2. سلام,اینجانب از ترکهای آذربایجان هستم.سال نو را به ترکهای قشقایی و تمام ترکهای ایران تبریک می گویم و سالی پر از موفقیت و سلامتی برایتان آرزومندم.یاشاسین تورک ایلری.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.